Bat 2 Aralık yani iki gün var. Bugün erken gebelik testi yaptım ilk anda böyle sanki hayali çizgi belirdi eminim çünkü gözlerim doldu sevindim falan sonra 3 dakika sonra sanki yok oldu çok iyi bakınca kuruma çizgisi gibiydi yok oldu yani. Duygularım karıştı başına gelen var mı? 2. Gebeliğim hatta 3 diyebiliri bundan önce düşüğün oldu ve bitane oğlum var