Aysegolcuk sana baktım neolcak biraz Üslüp canım saygı !!!
Ve senin bedava geçinmeye gönlün var diye göz ummaz kimse buldun gibi kendin gibi ticari yapanı oh ne ala ne hoş
Haksızlığın ortaya çıkınca da kime saldıracağını şaşırdın allah islah etsin unutma ölm var kul hakkı var