Fadiiiik inşallah kuzum🙏 Rica ederim 😘 canim ağlamana gerek Yok kendini boş yere strese girme bebeğini düşün oda strese girer sen böyle mutsuz olunca kötü seyler düşünme aynen canim benim eşimde Yok yanimda hergun görüntülü konuşuruzda ama aynisi olmuyor şimdi bunu yazınca bile gözümde yaş geliyor çok özledim çok 😔 canim benim bildiğim 3 ayda bir çocuk parasi aliyorsun ve ben 3 4 ayda bir yurtdışına geliyorum oturmam ölmesin diye şikayet falan olmasa hani bu Türkiye kaliyor diye çocuk parasini almaya devem edersin çocuk 18 yasina girene kadar öyle Doğumdan sonra hemen gitmem bi kaç ay sonra giderdim 💕 sorun olmaz