Melisaekr zor olur mutlaka ama buyuyunce cok guzel olur dogrusu ben hep düşündüm kizim buyuse annem bakar kv bakar calisirim diye ama kimse bakmadı calisamadim da boyle olcagini bilseydim pespese dogururdum hic yoktansa onlar 14 15 yasinda iken birbirlerine emanet eder birakabilirdim ama simdi tek cocukta olsa 15 yasinda tek birakamam diye dusunuyorum ki artik bi melegim daha var 🥰