Sevvooi HabibeKarakaya hastanedeyim 2 saat oldu hamilelerde sendrom varmış boğazda yırtılma oluyormuş. Endoskobi olacağım. İhmal etme kanama varsa allah korusun kan kaybından ölebilirsin dedi doktor. Sevk bekliyorum