birmeleginannesi_ ilk gebeligimde benim tek belirtim bu regl ağrısı gibi ağrılardi, hatta o yüzden kesin regl olucam diye test yapmak istememistim. Bunda da ilk haftalarda kendimi ne zaman yorsam belim kopacak gibi ağrıdı. İlk zamanlar normal diyorlar, umarım sizin de normaldir 😊