Badgirl_ merhabâ gülüm bende adet tarihime göre 11+1 benimde 13 eylül’dü ben ilk kontrolle 9 haftalıkken gittim kalp atışını duyamadık git şu gün gel dedi bugün gittim işte bugün anladı geç döllenme olduğunu inan ki canım böyle olması insanın zoruna gidiyor ama sağlıklı olsunlar da gerisi hallolur inşallah benim gibi aralığı fazla çıkmaz