zelium12 saglık ocağı alsa durmam gıderım sadece kan alıyormus hemsireye sordum da yok dedi Niğde de yaşıyorum kucuk yer herhalde dedim ondan almıyorlar bende anlamadım ve cok sacma geldi pazartesi beklicem artık bıde hic akıntım yok sadece koku var suyu cok ıcıyorum anca oyle gidiyor bıde yogurt yiyorum o sekile dahada artmasın diye suan elimden geleni yapıyorum diyelim limon sıkıp ıctım bugun en son idrar vereli 1 ay oluyor o zaman temizdi hepsi simdi tekrar vermek lazım bakalım benim korkum bebısıme bisey olur mu bugun agrım biraz daha iyidi ıns gecer o zamana kadar da ciddi bisey cıkmaz 🤲