Folbiol hakkında doktorum dozaj çok fazla üst sınır 400olmalı dedi. Sağlık ocağı bana devlet onu karşıladığı için onu yazmış bende hamile kalmadan düzensiz bir şekilde kullandım. Hamile kaldıktan sonra doktorum iyiki de düzensiz kullanmışsın dedi Diofol verdi kullanacak olanlar diofol alabilir ama trendyoldan bakmanızı tavsiye ederim eczanelerle arasında fiyat farkı oluyor