Kızlar 20 haftalık 2iz gebeliğüm var dr 1 beneğin makat geliş duruyo dedi diğeri normal 1rininde eşi 1 yerde dedi onların dilünden anlaöadım makat geliş dediği yane kendini elbet çevirir daha üçük yane demi yoksa öyle mi kalacak kafam karıştı 1ci doğumumdada makat gelişti sağımda yukarda duruyordu ama sancılarım kesilmedi açılmam 1 santimü geçmiyordu diye sezeryana alınmıştım