kyhskyhs sizin bu söyleminiz peki bi gebeye söylenecek şey mi ?
Gzd80 hanım bile yanlış ifade ettiğimi düşünebiliyor sizde hemen kötü olmakla yargılıyorsunuz ben en yakınım yaşadı başka kimse yaşamasın diye görür görmez yazdım ve sonuna da dualarım seninle diye bell ettim bence siz biraz daha iyi niyetli olun Allah kimseyi evladıyla sınamasın herkesin kalbine göre versin inşaallah 🤲🏻 Kusura bakma tekrardan anlayışın için teşekkür ederim
Gzd80