_Daydreamer_89 Zer_mom isterseniz baktırırsınız prolaktin ve amh deseniz daha iyi olur aslında iki değerde önemli kadın için
Yigit_Yagiz_Moms Zer_mom adetinizin 3. Günü sabah 9-10 arası gidin ve gebelik düşünüyorum o yüzden bütün hormonlarıma baktırmak istiyorum diyin. Ultrason muayenesi ve smear testi de isteyin mutlaka
Birhayalimvr Zer_mom canim benim udrasonda yumurta sayim az gorunuyordu o yuzden hemen amh degerine bakalim demisti doktor ama istersende baktirabilirsin
Zer_mom _Daydreamer_89 yarın kadın doğum uzmanına gideceğim bu şekilde söylerim peki aç karnına mı vermek gerekiyor bu tahlilleri