Mavisss21 uyuşukluk size engel olmaz merak etmeyin her ameliyat sonrası normal o kesi atıldığı için, o batmalar eğer emziriyorsanız devam edecek hafif kramplar devam edecek ama hafifleyecek baya benim bebeklerim kucağımda değiller yoğun bakımdalar ondan da hızlı ayağa kalkmış olabilirim, naz yapıyorsun diyenlere de kulak asmayın gerekirse tersleyin, siz yine de yavaş yavaş yapmaya korktuklarınızı yapmaya başlayın inanın sizde şaşıracaksınız her geçen gün bir öncekinden daha iyi olacak