Pnpn Merhabalar, ikiz bebekler icin emzik biberon ne alinmali neye dikkat etmeli, onlarca video izledim ama karar veremedim deneyimli anneler tavsiyelerinize ihtiyacimiz var :)
elif-asil Pnpn Philips acentesi tek geçerim ben kalite olarak ve bebekler hemen tutuyo meme reddi olmuyo ben yaşamadım ilk kızımda şimdi de oğlum için aynı marka tercih ettim anne sütü yeterli olcak olsa bile bazıları biberona ne gerek var dıo dışarı çıkarken sagıyorsun ya da evde eşine bırakıp bi yere gitmek gerekiyo kullanılıyor her halükarda
Hsrt80 Pnpn ikizlere doğum yaptım 18 gün oldu bebeklerim 14 gün kuvezde kaldılar ben avent lansoni aldım ama ikizlerim kuvezde norma düz biberona alışmış tutmadilar normal düz basit biberondan aldım ondan içiyorlar suanlik
Kediannesi1 Pnpn ben chıcco aldım şu yeni çıkanları çok hoşuma gitti çok mantıklı geldi yorumları güzeldi setini aldım 1 set içinde 4 tane oluyor bir de avent aldım birer tane küçük riske atmak istememiştim ne beğenirlerse diye düşündüm şu an yoğun bakımdalar enjeksiyonla içiyorlar sütü daha denemedim doktorlar da enjeksiyonla devam edeceğiz dediler biberon yerine ama ilerde ne olur bilemem eğer durumunuz varsa çeşit yapın sizde daha garanti olur
Yakut16 Hsrt80 merhabalar allah sıze bagışlasın kaç haftalık doğdu bebekler bende ıkız gebeyım çok heycanlıyım 🥰
Hsrt80 Yakut16 amin Allah razı olsun 35. haftalık doğum yaptım tek yumurta ikizi zorla 35 haftaya geldik Dr nolmalde 36 haftaya gün verdi sezaryan için ama benimkiler durmadı 35 haftaya girince geldiler
Pnpn Kediannesi1 Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin chicco hic aklimda yoktu bakacagim mutlaka
Birikii Birine lansinoh diğerine avent kullandım şimdi de avent lansinoh ve chicco kullanıyorum chicco yu aldığımda hiç almamazlık yapmadılar lansinoh ve aventte 330 ml olmadığı için chicco aldım
Birikii Birikii Pnpn iki boy aldım küçükk ve büyük set olarak aldım zaten . Şuan 13 aylıklar mama yı çokk içtikleri için avent ve lansinoh 240 ml o yüzden 330 ml biberon aldım. Bu arada size tavsiyem ayrı ayrı biberon almak yani iki bebeğe de aynı biberonu almayın mesela gece mama verince bazen kalıyor ve onu uyku sersemi bakmıyorsunuz sabah kalkınca hangi bebek ne kadar içtiğini bilirsiniz biberonlar farklı olunca. Hasta falan olduklarında biberonlar karışmaz ben o yüzden birine lansinoh birine avent aldım. Ve en az 2 şer biberonları olsun