Dün öğlene doğru belimden karnıma vuran agrım vardı snra gectı tekrar başladı akşam doktora ggtık catı muayenesi yapacagız dediler tm dedim. İnankı cok az bır acımam oldu kadında cok kibar ve anlayışlıydı sakinleştirici konuşmalar yaptı. Nst de agrım cıktı doktor yarın sabah yıne gel dedi bu sabah yıne gttık bebegın başı aşagı dönmüş heran an geleblr alttan muayene yapıyım dedi. Bır dakıka bile sürmüyo cok hafıf acımam oldu. Korktugum gibi oLmadı şükür bnm gibi catı muayenesinden korkan anneler varsa hiç korkmayın kendinizi kasmayın ytr….