Merhaba anne adaylarim 4.5 haftalik hamileymisim geç gebelik dedi doktor
normalde 6 hafta olmaliymis son adetime göre ama doktor bugün daha küçuk dedi, kanamam var 4 gündür progestan ilaç verdi sizce düzelir mi ilk gebeligim ultrasonda bisey çikmadi ama sebebinide bilemiyorum tam
olarak dedi napmam lazim dikkat etmem gereken bisey varmi yardimci olur musunuz Bana 🥹