Kızlar 14 kasımda kanamam basladı kimyasal geçirdim beta 24 dü hatırlayanlar olur belki.. değer 3.99 a düşmüştü. Her neyse doktora gitmiştim kan geldiğinde bana pruloton depot muydu neydi iğne vurdurdu. O günden bugüne kendme gelemedim. Adetimden yani işte kanamadan bir hafta sonra kahverengi akıntılarım başladı. Sonra sol göğüsüm iğne bıçak batıyor sızlıyor ağrıyor göğüslerimin içi dolu dolu bezeli. Genel cerrahiye gittim kardiyolojiye gittim sonuclarım temiz. Genel cerrahi sen hormon mu aldın dedi. Kadın doğum flora temizleyici bi fitil verdi. Başına böyle şeyler gelen var mı kendimi çok kötü hissediyorum😞😞😞