Arkadaşlar merhabalar ben 8 ay önce emzirmeyi bıraktım ama 1 haftadır mastit durumu yaşıyorum meme ult çekildi ihtahaplı dendi antibiyotik başladık ama acısı bir dram dinmedi benim gibi olan var mı? Aksef 500 antibiyotik başladı doktorunun bu gün 2 . Gün ama ağrım ve şişliği daha çok oldu