Saraclkblk Bebismgeliyorr Mustafa koydum bebeğim on günlük soyismimiz uzun biraz kısa olsaydı Mustafa Ayaz koycaktim
Melekecre Bizde kararsızlık..ben Emin , kızım Mustafa,eşim Kaan istiyordu..kızımla eşimin istediğini koyucam..ikisi kulağına okunsun,tek bir ismi seslendiririz