Kızlar selam. Şuan 33. Haftanın sonlarındayız. Oğlum 30. Haftadan beridir baş aşağı pozisyonda. Dolayısı ile tekmeleri hep yukarıda hissediyordum. Bugün ise sanki alta vuruyor sanki tekrar dönmüş gibi. Böyle bir şey mümkün mü acaba? Döndüyse geri bas aşağı döner mi