Dilektaytemur şimdi şöyle bizim ev 26-27 derece oluyor. Bebek için ideal olan normalde 23-24. Bu yüzden evlerimiz sıcak. Ben atlet ile yatırıyorum, zaten diğer türlü kendide istemiyor ama benimki 3 aylık. Sizinki yenidoğan. Siz kendinizi şartlandırmayın, bebek zaten belli edecek. Göğüs, ense, sırt bölgesinden üşüyüp üşümediğini anlayabilirsiniz. Çok sıcak veya çok soğukta uyumaz bebek, huysuzluk yapar. Ben yazın doğum yaptım, çok sıcaktı ev. Nem 70lere çıkıyodu, ev ısısı çok yüksekti ben yine zıbınla yatırmıştım çünkü yatmıyodu, isilik olmuştu. Yani her türlü kendilerini belli ediyorlar, sen çok stres yapma annesi, hayırlı doğumların olur inşallah ☺️