Merhaba kızlar 36 haftalık hamileyim serklajliyim daha önce rahim ameliyatı olduğum için normal doğum yasak.Dr 37+5 e sezeryan günü verdi gelişimide iyi daha fazla bekletmeye gerek yok diyor.Zaten serklaji da en son 38 hafta gbi almak lazmmis oda ameliyatta alınacak çok bekletmek enfeksiyon riskini arttryomuş.Size sorum serklaj olup kaçıncı haftalarda sezeryan oldunuz 37+5 erken gbi geldi bi sorun falan olur mu diye düşünüyorum ama bu güne geldiğim için bile şükür edyorum benim rahim kalp şeklinde oyzden hamileliğim riskliydi rahim uzunlugunda çok bi kısalık yoktu serklajli önlem amaçlı oldum.Kan uyuşmazlığımz falanda var ara ara tansiyon da yükseliyo bende daha fazla beklemeyim dyorum ama bilemedim.Bu haftada doğum yapan var mı nasıl geçti şimdiden teşekkürler.