Kızlar selam. Biz fetal DNA testi yaptırdık sonuç düşük riskli geldi fakat doktorumuz sonuç temiz gelse dahi bebeğin hasta olabileceğinden bahsetti. Ense kalınlığı 3.3
Böyle durumla karşılaşan var mı? Sonuç temiz gelse dahi etken dönemde bebek detaylı incelenmesi gerekir dedi bende bugün sonucu attım temiz dedi ama gel bakalım vs demedi. Kafam karıştı