Kızlar bugün yataktan kalkarken aniden sağ tarafımda acı hissettim böyle tam olarak vajinamın sağı ve bacağımın sağ iç kısmı gün içinde kasılmalarımda vardı daha önce böyle acı hissettiğim de kanamam olmuştu acile gittim. Nst de iki kez 30a vuran ağrı çıktı önemsemediler onu ultrason ile de bakınca hep rutin olan hunileşmeyi gördü dikişlerimde birşey varmı dedim onu böyle göremem dedi . Gönderdi beni eve . Merak ettiğim bu sadece sağ tarafıma ve iç bacağıma vuran ağrı sebebi ne olabilir sizce ? Dikişlerde sorun olsa diyorum illa kısalığı huniyi görürken görmesi gerekirdi.