kumrucanim Hayırlısıyla gelsin tabikide tahmini olanlar yazabilir mi 😊 https://mutluresim.com/image/nxE1Sx
kumrucanim Edaa01 benim ikinci gebeliğim kızımda en başından hissediyordum kız olduğunu ama bunda bi hissiyatım yok 😊 hayırlısıyla gelsin 😇
Edaa01 kumrucanim ya canim benimde ikinci gebeligim oglumda bende hep hisediyordum oglan diye şimdi bende birşey hisedemiyorum icimde hep kız var 🥰