Babyannesii Kızlar 37 haftalık hamileyim sol kasığım ağrıyor belime doğru bebek hareket ettikçe doğum belirtisi mi
Kediyiyensatanist_fare Babyannesii benimde sol kasiğim ve bobregim ağrıyo 37 haftalığız bel ağrım da var doktorum normal dedi