Ya kızlar bu benim ikinci hamileliğim, ilkinde 1 ay tiksinmem az bi bulantım oldu ilerleyen haftalarda da kasılmam olurdu magnezyum kullanırdım. Ama bu hamileliğim de 3. Haftadan beri bulantılarla uğraşıyorum ama aşşırııı derecede halsiz hissediyorum kolumu kaldırasım yok sizde durumlar nasıl olup da geçen ya da aynı durumda olup çözüm bulan var mı?? 🙄