Hilalcikkk Arkadaşlar ben şeker yükleme yaptırmadım açlık yokluk baktırdım sadece ve sınırda hafiften yani şekerim yok olsaydı muhakkak idrarda protein pozitif yazarmıydı ?? Gebelik şekeri olanlar bilgilendirebilir mi beni