Kizlar selam. Isvecte isci olarak davetle gitme durumumuz var , oeada yasayan var mi sartlari nasildir gitmemize deger mi butun birikimimizi bozacagiz o durumda cunku. Yurt disi deneyimi olanlar anlatabilir mi acaba ya evi kirasi insanlari sigortasi nebileyim sohbet iste 😃😮💨