gamzecgr sehrengiz_8 el ayakta kaşıntı oluyor sanırım dimi sürekli olarak mı oluyor kaşıntı ve yırtma derecesinde bir kaşıntı mi oluyor acaba
sehrengiz_8 gamzecgr aşırı aşırı kaşınıyordu kendimden geçiyordu soğuk su tutuyordum etkisi geçince yine aynısı oluyordu ama kolestaz için tahlillerle birlikte teşhis lazım
gamzecgr sehrengiz_8 bugün bende de ilk defa kuru bı kaşıntı oldu geçti el ayakta bı kan vereyim en iyisi artmadan emin olayım