En başından beri benim de makat gelişli. 26 +3 ve 16+4te hissettim ilk. Kafası tam göbek deliğinde ayakları kasık tarafında. Ellerini göbek deliğinde hissediyorum ama öncesinde hep kasıklarda hissettim. Ayaklar daha baskındı sanırım 😄 döner mi dönmez mi göreceğiz bakalım 🙈 ama ben de bekliyorum yukarı çıksın bir an önce diye çünkü lavaboya falan çıktığımda sıkıştırıyormuşum gibi geliyor 😄 o da hemen tepki veriyor ayaklarıyla sağolsun zaten😍