ozgekader Kader2509 ciddi bir ağrı acı hissediyorsan önlem amaçlı acile git derim ama kontrolünde tekrar doktorunada söyle danış
Kader2509 ozgekader Yok çok şükür enfeksiyon vardır belki diye gitim ben çünkü sağ kaşık ağrım vardı tuvalete gidincede çıkıncada ağrı oluyordu ama bakıldı enfeksiyon yokmuş ama bende o ağrı hala devam ediyor bilmiyorum belkide bebek yapıyor anlamadım
Asure123 Kader2509 bana da bazen oluyor. Hamilelik yastığı almıştım. Çok ağrıyıp uyuyamayınca onunla uyuyorum çok rahatlatıyor çok şükür
Mervepera Kader2509 doğum yapmak için en güzel aylardan anlamında dedim 🤭 ne çok sıcak ne çok soguk 😍 kızım nisan çocugu 😍 şimdi temmuza denk geliyor çok sıcak zamanlar hayırlısı🤣