Kızlar selam bir haftadır boğaz ağrısı grip ile uğraşıyorum aile hekimine gittim ilaç vermedi ilk üç ay riskliymis geçmezse yine gel birkaç gün sonra dedi gittim geçmediği için başka bir doktora üst solunum yolunda enfeksiyon varmış 2 kutu 1000 mg antibiyotik yazmış 10 gün bırakma iç gebelikte kullanabilirsin korkma dedi ama çok fazla değil mi 13 haftalık hamileyim bu arada ne yapmalıyım gebeliğin de antibiyotik kullanan oldu mu bu şekilde