Kizlar ben 36.haftamdayim.bugun doktor muayanemde 1-2 cm acıklık var dedi.bebegin kafasına değiyor şu anda dedi.dogumun ne zaman olacagini bilemeyiz bir gün sinra da olabilir 3 gün sonra da olabilir dedi.hatta biz bu şekilde hastaneye yatirdiğimiz hastalarımız 40 haftaya kdr dogurmadigi da oluyor dedi.doktorum cumartesi günü bir hafta izine çıkacakmış.istersen seni sezeryane alayım hemen dedi.kabul etmedim.ben yokken doğum başlarsa başka bı arkadaşımı yonlendiririm dedi.ozel doktora gidiyordum.doktoruma da çok alışmıştım.simdi ister istemez stres oldum.bebegim daha küçük.sizde bu şekilde açılma olup ne zaman doğum yaptınız acaba ?