Kızlar unut etmek istemiyorum ama yine de size de sormak istiyorum. Ben 14 kasımda ovu testi yapmadım ama ağrı ve akıntı artmasından yumurtalama olduğunu anladım. Bu duruma göre de 28 kasımda yani 14gün sonra adet olmam gerekiyordu ama 28 kasım gecesi az bi kanama gelmiş ve sonrasında tertrmiz 2 gündür hiçbir şey gelmiyor. Ben yumurtlamanın 9.gününden bu sabaha kadar hep test yaptım hepte negatif. Eğer ki o adet gününde gelen kanama yerleşme olsaydı testte çıkardı dimi? Veya yine testin pozitif çıkma ihtimali olur öu ilerleyen zamanlarda. Ben bu aydan çok umutluydum. Vücudumu da kandırmış olabilirim strese sokup adetimi kesmişte olabilirim bilmiyorum. Buna benzer şeyler yaşayan var mı? Uzun oldu kusura bakmayın 💐