Merhabalar güzel anneler 35+2 haftalık hamileyim herşey normal gebeliğimde bugun doktora gittiğimde bebeğin kilosu 2250 küçük bir bebek olduğunu 1.5 -2 hafta geriden geldiğini söyledi . Takip edilmesi gerektiğini söyledi kilosunu 39.haftaya kadar beklicez sezeryan doğum için dedi . 2500 kiloyu geçmesi gerekiyor sorun olmaması için bebek dedi. Diğer kızımda 2600 olmuştu . Beslenmeme daha çok dikkat etmemi söyledi . Vifolic vitamin yazdı extradan . Benzer durumda olan var mı ve kilo alması neler yapabilirim fikirlerinize ihtiyacım var🙏🥰