Bsraaa94 Kızlar bu ay femara ve çatlama iğnesi kullandm doktorum duphaston verdi gebelik olursa tutunmayı kolaylastrsın diye ilacım bitti adetm 3 gün gecikti gebelik olabilir mi acaba
Bsraaa94 Yaprak- hayır yapmadım duphaston adet gecikmesi yapıyormus sanırım o yüzden bugün gecikmenin 3 günü
Bsraaa94 Yaprak- benm gibi gebelik için kullanıp gecikmesi olup hamile kalan varmı merak ettim açıkçası
Bsraaa94 Yaprak- elimde yok suan malesef ama adet ağrılarım var 3 gündür oldm olcam diyorum gelen giden yok
Bsraaa94 Yaprak- 4 yıldır istiyorum canım negatif görünce cok üzülüyorum bide bu ilac adet gecikmesi falan yapıyor diye okudum o yüzden tuttm kendmi :)