SonsuzMaviiii Kizlar son 99′a girdik çok şükür. Siz de durumlar nasıl, alışverişinizi tamamladınız mı 🤭💕
cutecik SonsuzMaviiii 99 değilde 93 kaldı bizimde😀 kısmet ikinci bebeğimz geliyo birde sezryan olcağı için muhtemelen biraz dha erken olur
Blackk34 Benim de 98 görünüyor şu an ama sezaryen olacağı için daha erken gelebilir diye düşünüyorum. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.
Elifdddd Kızlar 27+4 düm mide ağrısı cektim o geçt şimdi ağzımın tadı cok iştahsızım mide bulantısı var yasayan varmı bebeğe zararı olurmu😥