hilal3594 Önce açlık şekerine bakılıyor kan verdikten sonra sana bir bardak şekerli su içiriyorlar bir saat bekliyorsun tekrar kan veriyorsun benimde daha öncekilerde tansiyonum düşmüştü bakalım bunda ne olacak ilk kızımda normal çıkmıştı 2. De 140 sınır çıkmıştı suyumda fazlaydı zaten 37+6’da sezaryen olmuştum bakalım bunda ne olacak 4 hafta sonra da ben yaptıracağım ALLAH nasip ederse inşallah