-Eminee Hanımlar hamilelikten önce bartholin kistim vardı antibiyotik kullandım kendiliğinden kayboldu. Şimdi 23 haftalık hamileyim. Tekrardan aynı yerde kist apse oluştu. Böyle bir durum yaşayan var mı ?