Kızlar 7 Aralık’ta doğumum var ilk deilm ikinci amaliyatım ve ikinci çocuğum oglumda kontrole gidiyoz diye gittik herseyım hazrdı bir sorun olmamıştı sadece evden kıyafetlerim geç gelmişti sonrasından herşey yoluna girmişti sütüm gelmişti iyi idi herşey sükür burda hoşaf denilmiş nasıl hoşaf ve birde ilk doğumumda sütüm gelmişti bunda farklı olır belki sütün gelmesi için bildim nescafe bitkisel çaylar başka öneriniz