Kızlar aranızda 40 haftayı geçip hala sancısı olmayan var mı 🥺 dün nst ye girdim hiç sancım yok işaret de gelmedi. Normal doğum istiyorum. Doktorum haftasonu yokmuş. İstersen yarın fitille sancını başlatıp alalım yada pazartesiye kadar bekle karar senin demişti. Bende dün bi anda şok olunca bugün gitmeye hazır hissetmedim. Pazartesiyi beklemeye karar verdik. Ama pazartesiye kadar risk olur mu? Aranızda böyle bit durum yaşayan var mı? Düşünsenize hafta sonu suyum gelse hastaneye gitsem beni 9 ay boyunca takip eden doktorum yok çok saçma değil mi aşırı moralim bozuk strese girdim 😭