Kbta 27 de bile kız dediler inşallah. Bu saatten sonra değişmez 🤭 çünkü şuan 39+1 iz yarın doğumum herşey pembiş pembiş
Benim ilk bebeğim erkekti belki de o nedenle kız olduğunu söyledi doktor devlette zaten asla söylemiyorlar kız olduğunu normalde aldırma ihmali oluyor diye söylemiyorlar mis doktorum öyle dedi