Tugcekmr Göğüslerimde sızı hissediyorum bazen şiddetleniyor acaba bu durumu yaşayan güzel anneler mevcut mu ? 🌸
Ilba_34 Tugcekmr bende de var hatta sızlıyor bazen sanırım süt kanalları geliştiği için oluyor 33 haftalığız bizde ☺️
Tugcekmr Ilba_34 Evet böyle sızı gibi yanma gibi inşallah dediğiniz gibi sütten dolayı olur.. Çünkü benim annemin pek sütü yokmuş mama ile beslemiş acaba anneme benzer mi durumum diye düşünüyorum 😌
Tugcekmr Ilba_34 Bir de göğüsümün alt kısmında bir sertlik var hamileliğim boyunca göğüslerim yumuşadı şu son zamanlarda fark ettim bir yuvarlak gibi sertlik var acaba neyden dolayı ?
Ilba_34 Tugcekmr boşverin düşünmeyin olumlu düşünün hiç belli olmaz belki dolar taşar sizin ☺️ haftaya doktoruma gidince soracağım bende bakalım bazen elimle dokunduğumda adet öncesi ağrılar gibi oluyor