Nur_11 Kızlar benim midem cok kötü prilam iciyorum günde 3 yinede fayda etmiyor sizlerde durum ne yada napıyorsunuz hafifletmek icin ben hala soğan et tavuk tiksiniyorum🤦♀️🤦♀️
Deletedmom_116 Nur_11 hahha geçmez ki ben geçen sene sizle ayniydim Hamilelgim başıydı Haziran annesiyim perisandim
Nur_11 Aslan04 Canımm benim 2 oğlum var bunu doktor tahmin dedi ama %98 kız dedi ben mahvoldum bu hamileliğimde sürekli uyumak istiyorumm 😮💨😮💨
Nur_11 Gamzekeser canım ben birde kusamıyorum bulantı yapıyor bu sefer bişey yemeyince ağrı yapmaya başlayıp ekşiyor elma yersem daha kötü olurum sanki😣
Nur_11 Deletedmom_116 Yaaa 9 ay çekermiyim 2 oğlumda böyle bişey yaşamadım gerçekten kız bebeklerin hamileliği zor derlerdidw bende bünyedendir diyordum ama mahvoldum😣
Yavru-kus Nur_11 benimde 3. Hamileliğim canım diğer ikisi erkekti onlarda da çok kusma bulantı vardı ama bunda fazla uykum geliyor bende 12+3 üm doktor sadece tahminde bulundu kız diye daha küçük dedi ama
Gamzekeser Nur_11 aynıyım 10+2yim asla kusamıyorum sadece bulanıyo o yüzden bastıracak şeyler yiyorum yarım saat bi saatliğe de olsa rahatlatıyor beni. Ayvaya limon tuz ekleyip yiyorum çubuk kraker sarı leblebi bana iyi geliyo bi dene bence
Deletedmom_116 Nur_11 erkekti benim ki çok zordu Bunyeden bünyeye bence bünye görülmüştür belkide ondandir
Nur_11 Gamzekeser canım şöyle söyliyim asla düzgün beslenemiyorum suyu hayatımdan cıkardım resmen görünce midem kalkıyor napcam bilmiyorm 2 oğlumda var mecburen ayaktayım 😣😣
Enn Benim ilk hamileliğimde hiç geçmemişti şimdide 12 . Haftadayım yine kusuyorum 6 kilo verdim haplar kesmiyor arada acilde serum alıyorum
Nur_11 Yavru-kus aa aynı kendimi gördüm şuan evet benimde inanılmaz uyku ve halsizlik var bunada doktor kız dedi🫣
Prensannesi12 Benim bulantilar artik gecti sayilir bende 13 +1 ama surekli uykum var oglumda boyle degildim bulanti gene olmustir unuttum ama bu derece degildi cinsiyeti bilmiyoruz