GizeemArslaann Kızlar selam. Hediyelik çikolatalarınızı kaçıncı haftada yaptırdınız? 34 haftalık hamileyim. 35.haftada çikolatalar teslim edilse 4 haftada bozulur mu ya da erir mi sizce
GizeemArslaann GizeemArslaann Gebelik şekerim var. Erken doğum filan olursa diye tedirgin oluyorum o yüzden beklemek istemiyorum ama korkuyorum da bozulursa erirse diye
EvrimAnac GizeemArslaann 33.haftadayım ben sipariş verdim aldığım yere sordum serin yerde tutarsanız 6 aya kadar dayanır dediler mecbur erken sipariş vereceğiz başka türlü çok sıkışır
tugcesakzci GizeemArslaann karar veremiyorum nereden yaptıracağıma bir türlü 🙄 varsa önereceğiniz sayfa ben de beklerim 😂😂🙏
EvrimAnac GizeemArslaann yeter hiçbir şey olmaz dışarıda çikolata satan yerler de sonuçta bir süre boyunca ellerinde duruyor sizin doğum ne zamana geliyor
MelteM2cck tugcesakzci İstanbul da ikamet ediyorsanız. Eminönü şarkhan öneririm 5 katlı hediyelik üzerine showroom
B-use Ben 32. Haftamda yaptırdım sıcak olmayan odada tutuyorum 36. Haftamdayım hiç bir şey olmadı instagramdan çikolatamadeni diye bir sayfadan yaptırdım hem fiyat olarakta uygundu
Khena Çikolata trendyoldan gold veya gümüş sargılı al 1 kg üstüne şeffaf sticker güzel bir tepsi ile ver. Ben öyle düşündüm
GizeemArslaann Ben instagramdan cikolatadeposuu sayfasından yaptıracağım kızlar. Daha önce de magnet yaptırıp memnun kalmıştım