26 haftalık gebeyim b12 albümin ve magnezyum değerlerim düşük çıktı doktorum B 12 Dodex ampul başlattı fakat internette okuduğumda deri döküntülerine yol açtığı söyleniyordu ben de ilk doz yaptırdıktan sonra göğüs kısmı döküntüler yaşadım bu iğne olan var mıdır aranızda