Merhabalar bende Ankarada olan annelerimizi merak ettim. Belki bir gün bir toplanma yaparız dedim. Bir de 14+4 üm ve riskli gebeliğim var benim gibi ağrısı kasıkta baskı hisseden var mı acaba? 2 haftadır tedavi görüyorum içerde kanamam olmuş hem karından iğne hemde fitil olarak progestan verdi doktor. Ama içimde sürekli bir korku endişe var biraz ayakta dursam ağrım oluyor 😢 umarım hepimiz sağlıkla kucağımıza almak nasip olur minişleri 🤲🏻🧿🥰