Gulis07 devlet hastanelerinde bebekte ve sizde bir sıkıntı olmadığı sürece sezaryen seçim hakkınız yok 🙏 ancak üniversite hastanelerindeki doktorlara ücretli bir şekilde yaptırabilirsiniz onun için de gebelik başından beri takibinizin orada olması gerekir.