Mirbalci Merhaba 34 haftalık hamileyim son zamanlarda karnımda kalp gibi art arda atıyor tekme degil sanirim hıçkırık bu normal mi yaşayan var mı?
Nesfur41 Mirbalci Bende de oluyor tam rahmimin üzerinde hemde 5 6 dk sürüyor ama çok rahatsız edici yavv değişik pıt pıt pıt 😂kafası aşşada dönmüş belli yani tam rahmin üzerinde oluyor çok tuhaf bi his sevemedm ben 😂
MelteM2cck Mirbalci tabiki normal😁 ilk hamilelgimde de oluyordu. 2.dede oluyor.. Bu uygulamanın günlük bebek ve annenin durumunu anlatıyor orda neden hıçkırık tuttuğu yazıyor mesela okuyabilirsiniz